Úvod do studia médií

Série: Studium
Pevná s přebalem lesklá
EAN:9788085947670

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
385 Kč
316 Kč
385 Kč
316 Kč
Ceny dopravy
Anotace
Informace o sortimentu
recenze
Ceny dopravy
Kniha shrnuje poznatky ze studia médií a na příkladech z českých i světových médií vykládá, jakou roli média sehrá vají v životě jednotlivce i společnosti. Vysvětluje, jak je možné média studovat, jak analyzovat mediované obsahy a jak přistupovat k chování médií. Kniha je společným dílem G. Burtona, britského odborníka na fi lmová a mediální studia, a teoretika médií J. Jiráka a je první česky psanou učebnicí mediálních studií, která se opírá o domácí tradici studia médií.
 

EXTRA SLEVA 6 %

i na zlevněné zboží

Dostávejte informace o novinkách
a akcích přímo do vaší schránky.

 
 

Sleva platí na první nákup nad 399 Kč.

 
 
 

Stačí jeden klik ve vaší e-mailové schránce a dveře do světa literatury se vám otevřou dokořán.

 

Potvrzovací e-mail vám mohl zabloudit i do složky Hromadné, Spam nebo Promo akce.