- 
  Jak zkvalitňovat a přizpůsobovat každodenní práci v rámci celé organizace?
- 
  Jak rozvíjet a využívat schopnosti každého jednotlivce a dosáhnout nové úrovně výkonnosti?
- 
  Jak dát organizaci sílu zvládnout dynamické a nepředvídatelné situace?
- 
  Jak dlouhodobě udržet spokojenost zákazníků?
 Představujeme vám další ze série publikací o kultuře a nástrojích, které dělají ze společnosti Toyota nejúspěšnější automobilku světa. Prakticky a konkrétně ukazuje, jak vést a rozvíjet zaměstnance, aby dokázali maximálně využít svých schopností a spolu s celou organizací dosahovali výjimečných výsledků.
 Podrobně a s mnoha praktickými příklady od začátku do konce pomáhá manažerům na všech úrovních dosahovat vynikajících výsledků a zajišťuje jim trvalou konkurenční výhodu.
 Zjistěte, jak zlepšit převažující manažerský přístup pomocí dvou kata: Zlepšení Kata – opakující se rutiny stanovením náročných cílů, prací krok za krokem přes překážky a učení se z problémů. Koučing Kata – vzor učení zlepšení kata pro zaměstnance na všech úrovních, s cílem motivovat jejich způsoby myšlení a jednání.
 Kniha získala Shingo Prize, prestižní ocenění knih o lean problematice, respektované v široké lean komunitě.
 Partnerem vydání knihy je společnost DMC management consulting s.r.o. a IPA Slovakia, s.r.o.