Před-svědčování

Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit
Pevná s přebalem lesklá
EAN:9788075550149

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
399 Kč
339 Kč
399 Kč
339 Kč
Ceny dopravy
Anotace
Informace o sortimentu
recenze
Ceny dopravy

Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem.

V knize se dozvíte:

  • Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé
  • Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít
  • Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč
  • Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí
  • O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek
  • Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet
  • Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků
 

EXTRA SLEVA 6 %

i na zlevněné zboží

Dostávejte informace o novinkách
a akcích přímo do vaší schránky.

 
 

Sleva platí na první nákup nad 399 Kč.

 
 
 

Stačí jeden klik ve vaší e-mailové schránce a dveře do světa literatury se vám otevřou dokořán.

 

Potvrzovací e-mail vám mohl zabloudit i do složky Hromadné, Spam nebo Promo akce.