Krizová připravenost firmy

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788073579838
Značka: Wolters Kluwer

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
469 Kč
399 Kč
469 Kč
399 Kč
Anotace

Krizová připravenost firmy se doposud často chápe jako vnitřní záležitost organizace vztahující se zejména ke stavu „ošetřování“ vnitřních (podnikatelských) hrozeb. V širším kontextu a z hlediska soudobých požadavků je však třeba krizovou připravenost organizace chápat více komplexněji – jako soubor organizačních, metodických a materiálně technických opatření, prováděných nejčastěji vedením organizace v souladu s platnými legislativními normami, krizovým plánem organizace a aktuálním stavem krizového okolí organizace.

V první části publikace autor definuje termín „krizová připravenost“, analyzuje podstatu, proces tvorby a obsah strategie řízení krizí, rozebírá a předkládá čtenáři komplex krizové dokumentace, kterou firmy potřebují pro zajišťování krizové připravenosti, analyzuje jednotlivé kroky komplexního integrovaného systému řízení rizik a systému řízení krizí. Zabývá se problematikou infrastruktury, potřebné pro zvládání krizových jevů.

Ve druhé části publikace autor ukazuje na význam vysoké úrovně odborné připravenosti personálu firmy (krizové gramotnosti manažerů a ostatních zaměstnanců) a popisuje možné metody a způsoby přípravy zaměstnanců. Důraz je kladen na přípravu dokumentace a způsobu provedení „cvičení krizového managementu“. Věnuje se také otázce psychické a stresové odolnosti zaměstnanců, jakožto faktoru, bez kterého nelze úspěšně zdolávat různé krizové jevy a krizové situace.

V publikaci najdou potřebné informace jak manažeři v podnikové sféře, tak studenti vysokých škol zaměřených na management. Seznámení se s obsahem knihy bude užitečné i pro pracovníky orgánů veřejné správy (orgánů krizového řízení) a v neposlední řadě i pro širokou veřejnost.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Emil Antušák
Značka Wolters Kluwer
V prodeji od 22.02.2013
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.2 x 21.3 x 1.4 cm
Hmotnost 0.33 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 184
ISBN 978-80-7357-983-8
EAN 9788073579838
Interní kód 0137964
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy