5 knih za 200 Kč! Humor, romantika, erotika, historické i další.
V této knížce, která na první pohled upoutá zajímavým designem, se děti seznámí s 20 zvířaty žijícími na farmě. Dozvědí se o nich základní informace i některé zajímavosti a po zmáčknutí příslušného tlačítka si poslechnou, jaký zvuk je pro dané zvíře charakteristický. Výrazným prvkem jsou také záložky v horní části knihy, díky nimž se děti v knize snadněji zorientují.
Kniha rozvíjí:
Věk: 3+
Kniha vyhovuje normám Evropské unie (označení CE).
Líbí se vám kreslení postav a oblečení v manga stylu? Chcete navrhovat a vytvářet vlastní postavy a modely, které vypadají, jako by vypadly z hravého a veselého anime seriálu? Kniha Naučte se kreslit – Dívčí manga móda vám vysvětlí úplné základy.
Nebojte se, že by vás čekaly složité návody. Prvním krokem je obkreslování, při kterém si vyzkoušíte typické tahy, tvary a prvky kreslení manga a anime postav a jejich oblečení. Pak si vyzkoušíte to samé od ruky a podle vaší fantazie na předkreslené siluetě postavy.
Součástí knihy jsou i cvičné listy a praktické kreslicí tipy! Víte třeba, jak nakreslit bohatou skládanou sukni a krásnou mašli nebo na co si dát pozor při kreslení bot? A kolik ozdobných doplňků už je moc? Tuhle odpověď vám prozradíme – doplňků není nikdy moc!
Malá průvodkyně Emu a vílí ochránce vám společně představí pět jedinečných slečen, na kterých uvidíte uplatněné všechny rady a doporučení! Jaká je ale dívka, pro kterou oblečení navrhujete? Co se k její povaze hodí víc – červené, nebo zelené šaty? A jaký bude mít výraz ve tváři?
Nechte se inspirovat a pusťte se do kreslení!
Když se Bowen J. Tyler rozhodne vstoupit do britského letectva a podpořit tak válečné úsilí v 1. světové válce, netuší, že se jeho život od základů změní. S několika dalšími se mu podaří zmocnit německé ponorky U-33, jenže se dostane do ztraceného světa plného zázraků.
Caprona – země, kde dinosauři stále vládnou, prehistorická zvířata obývají neproniknutelné džungle a jeskynní lidé svádějí nekonečný boj o přežití. Dokáže syn bohatého obchodníka porazit drsnou přírodu a získat ženu svého srdce?
Malý trpagnóm, Kit Kitson, celý život sní o tom, že se jednoho dne stane kobkoběžcem a skvělým bojovníkem, jenž v kobkách porazí všechny příšery, které mu zkříží cestu. Kobkoběhová liga má však pouze omezený počet míst. Když se tedy nečekaně uvolní místo pro jeden tým, Kit chce jen jediné – zúčastnit se Zkoušky kobkou, vyhrát a zajistit si tak místo v lize. Ačkoliv se mu podaří tým pro účast ve zkoušce sestavit, veganský upír a mágyně, která umí jedno jediné kouzlo, nejsou zrovna strach nahánějící spoluhráči. Přes veškerou smůlu a nevýhody týmu se však trojice kamarádů pokusí překonat předsudky ostatních a splnit si svůj sen. Podaří se jim však přemoct nestvůry v kobce, vyřešit všechny hádanky a doběhnout do cíle jako první?
Tato kniha je ideální pro nadšené čtenáře od 8 let.
ELARA SE ZAPLETLA DO LŽÍ UPŘEDENÝCH KRÁLEM DÉMONŮ, JE VŠAK ODHODLANÁ NEPUSTIT HO DO SVÉHO SRDCE…
Zklamaná lstí krále démonů se Elara zařekne, že už ho do svého srdce nikdy nepustí.
Když jí však král slíbí pomoc při záchraně její matky, přistoupí Elara na krvavou dohodu, že s ním zůstane, naučí se používat démonickou magii a bude předstírat, že je jeho snoubenkou. Našlapovat mezi láskou, povinností, touhou a pomstou,a navíc dostát svému slibu, je nakonec mnohem těžší, než se zprvu zdálo...
Podaří se Elaře prolomit démonickou kletbu a neztratit sebe samu?
Co by se stalo, kdyby se pohádky změnily ve skutečnost? Kdyby se pohádkové postavy objevily v současném světě a spolu s nimi i jejich magie?
Tuhle otázku si musí položit i Raina Whiteová, moderní mladá dívka, která vede docela obyčejný život, chodí do školy a má kamarády, s kterými podniká zakázaná dobrodružství za zády své přísné babičky. To, že je následnice jedné z nejvýznamnějších pohádkových postav, Sněhurky, a tím i příslušnice jednoho z mála zbývajících šlechtických rodů, považuje spíš za přítěž.
Rozhodně se odmítá podřídit dávné tradici, podle níž musí každá dívka z pohádkové rodiny v den svých osmnáctých narozenin políbit zakletého spícího prince, a proroctví, podle kterého se s princovým probuzením vrátí do světa magie a potomci pohádkových rodů získají zpět svou moc, považuje za nesmysl a hloupé pověry. Nakonec je však násilím donucena se tradici podřídit a prince políbit. A tím rozpoutá, ač proti své vůli, sled bizarních událostí, které její život a všechno, co doposud znala, obrátí vzhůru nohama.
Raina neví, komu může věřit, a navíc zjišťuje, že pohádková magie je dvousečná zbraň. Pomůže jí získat, co chce, a ochránit ji i její přátele, anebo ji zradí?
Když se v parku v městečku Martinvilu znenadání objeví malá veřejná knihovnička, kterou střeží velký zrzavý kocour, jedenáctiletý Evan si vezme z regálu dvě knížky a netuší, že mu to změní celý život.
S kamarádem Rafem rychle přijdou na to, že jedna z vypůjčených knížek má souvislost s událostí z dávné doby, o níž nikdo z dospělých nechce příliš mluvit. Jejich cesta ke klíči k záhadě obrátí vzhůru nohama nejen jejich život, ale celé město.
Příběh je vyprávěn střídavě z různých perspektiv (Evan, kocour Mortimer, duch knihovnice Pom) a nepostrádá napětí, zvraty a nenásilné prolnutí skutečného s nadpřirozeným.