Začít hrát
 
 

Kukyho podzimní pátračka – hádejte knižní tituly a vyhrajte některou z cen!

  • Zákaznická linka 597 490 490

Slovník teórie médií A-Ž

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788081190421

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
595 Kč
488 Kč
595 Kč
488 Kč
Anotace
Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.
Informace o sortimentu
Název v originále Slovník teórie médií A-Ž
Druh sortimentu Kniha
Autor Peter Valček
Značka Literárne informačné centrum
V prodeji od 26.03.2012
Rok vydání 2012
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 18.0 x 24.5 x 2.5 cm
Hmotnost 0.73 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 352
ISBN 978-80-8119-042-1
EAN 9788081190421
Interní kód 0127073
Produktový manažer Kristína Lovásová (kristina.lovasova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy