Marketing management

10. rozšířené vydání
Série: Profesionál
Pevná bez přebalu matná
EAN:9788024700168
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
1740 Kč
1479 Kč
1740 Kč
1479 Kč
Ceny dopravy
Anotace
Informace o sortimentu
recenze
Ceny dopravy
Základní učebnice marketingu a marketingového řízení - používaná celosvětově i u nás také v manažerské a podnikatelské praxi. Text vysvětluje principy marketingového řízení, výzkumu a výběru cílových trhů, tvorby marketingových strategií. Autor, profesor mezinárodního marketingu na Northwestern University, je největší autoritou světového marketingu.
Zákazníci, kteří koupili toto zboží, zakoupili také
Ocenění
Čeština
Nejjednodušší recepty
Čeština

Nejjednodušší recepty

4.6 16
369 303
IHNED odesíláme
Čeština

Zpívánky Vánoční koledy

3.0 1
229 206
Poslední kusy
>
Zákazníci, kteří koupili toto zboží, zakoupili také
Ocenění
Čeština
Nejjednodušší recepty
Čeština

Nejjednodušší recepty

4.6 16
369 303
IHNED odesíláme
Čeština

Zpívánky Vánoční koledy

3.0 1
229 206
Poslední kusy
 

EXTRA SLEVA 6 %

i na zlevněné zboží

Dostávejte informace o novinkách
a akcích přímo do vaší schránky.

 
 

Sleva platí na první nákup nad 399 Kč.

 
 
 

Stačí jeden klik ve vaší e-mailové schránce a dveře do světa literatury se vám otevřou dokořán.

 

Potvrzovací e-mail vám mohl zabloudit i do složky Hromadné, Spam nebo Promo akce.