VÝPRODEJ ZA 40 KČ: Společenský román české autorky Pozůstalí

Informačné systémy marketingu IKT v integrovanom marketingu

EAN:9788022545143

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
555 Kč
455 Kč
555 Kč
455 Kč
Anotace
Vysokoškolská učebnica Informačné systémy marketingu sa systematicky venujeme spoznaniu logiky fungovania informačných systémov od ich základov, prechádza cez ich aplikácie v podnikovom prostredí a končí špecificky pri systémoch používaných v marketingovom manažmente. Marketing, resp. jeho viditeľné časti, sú momentálne čoraz viac digitálne, resp. digitalizované, preto v poslednej časti učebnice rozpracovávame základy digitálneho marketingu.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Andrej Miklošík
Značka Vydavateľstvo EKONÓM
Rok vydání 2018
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 296
ISBN 978-80-225-4514-3
EAN 9788022545143
Interní kód 0343664
Produktový manažer Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy