Co skutečně pomáhá

Používání všímavosti a soucitné přítomnosti k pomoci, podpoře
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788075000880
Značka: Maitrea

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
325 Kč
267 Kč
325 Kč
267 Kč
Ceny dopravy
Anotace
Informace o sortimentu
recenze
Ceny dopravy

Většina z nás by někdy ráda pomohla svému kamarádovi, rodinnému příslušníkovi nebo známému v nějakém jeho obtížném období. Víme ale skutečně, jak poskytnout smysluplnou podporu a pomoc? A proč naše nejlepší úsilí pomáhat druhým často přichází vniveč? Zde se dostává čtenářům do ruky praktický průvodce, jenž bude obzvlášť zajímat ty, kdo se věnují poskytování pomoci na profesionální úrovni v různých pomáhajících profesích – a každého, kdo chce působit pozitivní změny v životech lidí, o něž se stará.

Karen Wegelová vysvětluje, že abychom byli skutečně nápomocní druhým, musíme začít tím, že se zaměříme sami na sebe. Musíme si vybudovat větší uvědomělost, stabilitu mysli, nebojácnost a soucítění se sebou samými. Jedině tak budeme schopní rozšiřovat tyto kvality na lidi, jimž bychom rádi nějak pomohli. Wegelová, jež se opírá o zkušenosti z vlastní psychoterapeutické praxe a o své dlouhodobé studium buddhistické meditace, zde zdůrazňuje přínos všímavosti neboli schopnosti naučit se stát se plně přítomnými ve svém prožívání okamžiku za okamžikem. Prostřednictvím všímavosti si budujeme nebojácnou, soucitnou přítomnost ve svých každodenních životech – a stáváme se lepšími posluchači, uskutečňujeme moudřejší činy a poskytujeme hodnotnější, účinnější vedení a podporu lidem, jimž si přejeme být nápomocní.

 

EXTRA SLEVA 6 %

i na zlevněné zboží

Dostávejte informace o novinkách
a akcích přímo do vaší schránky.

 
 

Sleva platí na první nákup nad 399 Kč.

 
 
 

Stačí jeden klik ve vaší e-mailové schránce a dveře do světa literatury se vám otevřou dokořán.

 

Potvrzovací e-mail vám mohl zabloudit i do složky Hromadné, Spam nebo Promo akce.