Tip na dárek pro maminku: Kniha na recepty s vařečkou za 124 Kč

E-kniha

Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a\/nebo narušení dobré

a/nebo narušení dobré pověsti
Značka: Wolters Kluwer

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
531 Kč
Anotace
Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností protiprávní. Rozebírá podmínky, za nichž může být takové jednání považováno za nekalou soutěž a\/nebo neoprávněný zásah do osobnosti, resp. pověsti právnické osoby. Cílem je upozornit na tyto v praxi spíše opomíjené možnosti postihu a představit ucelený výklad užitečný také pro potřeby praktické argumentace. Za účelem vyhodnocení, zda je uvádění určitého tvrzení o podnikateli (ne)oprávněné a jaké nároky lze požadovat, používají autoři nejen argumentaci aktuální judikaturou, ale také množství uchopitelných příkladů a modelových situací. V dílčích částech se pak monografie věnuje úskalím spojeným s šířením pravdivých informací o podnikatelích v online prostředí na příkladu recenzí na služby podnikatele a jednání tzv. influencerů, a dále pak odpovědnosti při tzv. spotřebitelských testech kvality a odpovědnosti dozorových orgánů zasahující do dobré pověsti podnikatele.
Informace o sortimentu
Podnázev a/nebo narušení dobré pověsti
Druh sortimentu eKniha
Autor Dana Ondrejová, Kamila Římanová, Tomáš Zvoníček
Značka Wolters Kluwer
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 172
Interní kód 0356724
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách