E-kniha

Řízení výroby a nákupu

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
492 Kč
Anotace
V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti integrace prodeje, výroby a nákupu na úrovni operativního řízení, seznámíte se s postupem tvorby sortimentního plánu podniku za plné účasti výroby a nákupu i s nástroji a metodami, bez nichž integrace není realizovatelná. Řízení výroby je vysvětleno jako sestavení a práce s operativními plány, využití kontrolingu, nasazení příslušných řídících metod a realizace a vyhodnocování změn. Seznámíte se se zásadami aktivního nákupu a nákupního marketingu. Poznáte nezbytnosti vytváření mezipodnikových sítí, aliancí a kooperací i organizační a informační principy supply chain managementu. Kniha nemá na trhu konkurenci, nemůže být nahrazena ani literaturou z oblasti logistiky.
Informace o sortimentu
Název v originále Řízení výroby a nákupu
Druh sortimentu eKniha
Autor Gustav Tomek, Věra Vávrová
Značka GRADA
Rok vydání 2007
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 384
Interní kód 0162445
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách